Sjuk igen!

I Lördags blev jag frisk..
På Söndag började jag hosta.
Igårkväll slog det till rejält...
Jobbade fram till 14.00 idag.. sen funkade det inte längre...rösten försvann(!)

CH hämtade mig..
Direkt när jag kom hem somnade jag i soffan.. sov 1 timme...
Lade mig sen i sängen..sov till nu..
FAN... jag hatar att vara sjuk!
Känner mig så vek.. :(

När jag är frisk, så kan jag erkänna att jag någon gång tänkt så här:
"tänkom man ändå fick vara sjuk några dagar"....
Men förlåt.. jag tar tillbaka det!!!!!

Hej så länge!
Kram/Frida !




Postat av: Karin Holmgren

Hej vekling!

Du kan ju inte bara gå hem så där som du gjorde igår! Jag satt och pratade med dig, men inte svarade du inte. Frågade till sist Magnus vart du tagit vägen o då sa han att du tappat rösten o gått hem. Buu!

Prata nu inte en massa i mobilen utan STÄNG AV DEN!!! Eller så låter du CH svara!!! Det med basta!!!

Krya på dig!

/Karin

2008-05-21 @ 08:22:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits