Och vinnaren är......

FRIDA !!!

För ca 1månad sen, så var jag med i en tävling på City Gross i Bydalen.
Man skulle svara på 3 enkla frågor, samt skriva en slogan.
Garnier var det som hade tävlingen...

Eftersom jag älskar att tävla, så fyllde jag givetvis i en tävlingskupong...
Sloganen jag skrev:
"Gravid i vecka 20, sliten och trött...
Med Garnier blir jag som pånyttfött"....

BRA VA ! =)

Det tyckte iaf juryn till tävlingen!
Imorse fick jag nämligen ett telefonsamtal från City Gross...
Dem grattulerade mig som vinnare i Garniers tävling!!

En mycket glad Frida åkte till City Gross direkt efter jobbet...
Allt detta vann jag!!!!!!


Underbart kul !!




Postat av: johannah

herrejisses, det var ju hur mycket som helst!

2008-05-19 @ 19:53:43
Postat av: Andréa

Shit vad kul! Jag vill med vinna!!!=) Men du vann ju så mycket så du kan skänka mig lite med..=)

Postat av: Frida

Hihi...

Redan skänkt lite...

Till mamma...

Bla. rynkcremé... hihi....

2008-05-19 @ 21:06:36
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits