Hur dum kan man bli???


Om ni bara visste hur irriterad jag var igår och idag...
Jag tänkte nästan kasta mobilen genom fönstret....

Jag har Halebop kontaktkort i min SonyEricson...
Med Halebop ringer man gratis till alla med Halebop.
Man Smsár gratis till alla mobiler, om man laddar kortet 1 gång/månad.

Problemet med min telefon sista dygnen har varit att det inte fungerat att ringa !!!
Jag har endast kunnat ringa till Carl-Henrik och Linnea !!! (båda har halebop)
Jag har också kunnat sms:at...

Men INTE kunnat ringa till folk som ej har halebop, eller till hemtelefoner...
Nu var jag laddad att skriva ett ARGT mail till halebop...
Av någon anledning så tänkte jag kolla vad jaghade för saldo... slog *21#....


SALDO: 0:-.....


Fan va dum jag är ! !




Postat av: FavvoKjell

Hej Fridolf!

Du är inte alls "dum" du glömde bara bort att tänka till lite!

Har C-B fixat uppdraget sitt ännu ???? är ..... befriad från det där gula????

Det du skulle gera med har jag i bilen....

Hälsningar FavvoKjell.

2008-05-29 @ 16:42:38
Postat av: Jenny L

Hihi.. det där känner jag igen. Senast idag stormade en kund in i teliabutiken och var upprörd varför det inte gick att ringa. Orsaken? 0.02 kr i saldo. :)

2008-05-29 @ 19:23:14
Postat av: Smart...............

....Hur dum kan man bli...kan vara Linda Bengtsings nästa..

2008-05-29 @ 23:43:52
Postat av: Frida

FavvoKjell:

Jag håller med dig, jag bara glömde att tänka lite... =)

Bilen är fortfarande full av pollen...men när vi kör till Barsta, så kanske pollenet flyger av =)



Jenny L:

TACK! Vad skönt att höra att man inte är ensam om att missa det där med att tänka.. :)



Smart(mamma)

Helt rätt.. kanske skall maila till Bengtsing...








Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits