Fredag, romantiskt radioinslag och snart helg !

Hej Fredag!

Underbart.. snart helg !!
imorse på väg till jobbet lyssnade jag på p3 .. dem har ett inslag där de låter en lyssnare skicka ett "sångogram"..
Idag var det en kille som vill att dem skulle ringa hans flickvän och spela "deras" låt för henne...
Wonderchild m. Chriztian Walz.
Då har dem en trubadur som ringer upp tjejen och spelar live för henne... det var såå fint... ! =)
Fan, nästan så man blev tårögd på väg till jobbet....

Igår när jag kom hem från jobbet så upptäckte jag att bilen precis slog om till ett rätt lustig mätarställning =)
Som vanlgit kan jag ju inte bildblogga från jobbet.. måste kolla med IT-avd vad som är fel...
Mätarställning slog iaf. om till: 111111... och jag fotade det.. blir bild ikväll då!

Nu är det jobb jobb som gäller..
/Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits