Finsta bagarn, extrem trötthet och fler kartonger...

Hejsan !

Fredag idag.. konstigt va...
De flesta av mina kollegor jobbar idag.. men själv tog jag en semesterdag...
Jag hatar att vara ledig 1,1/2 dagar, och sen jobba 1 dag, för att sen ha helg... bättre med 4,5 dagars ledigt då,,,

Idag ska vi ta våran första promenad till Finsta Bagarn... spännande !
Jag skulle tro att det kommer att ta ca 2,5 minuter att gå dit..känns lagom långt =)

Vakade för ca 30 minuter sedan.. var så kissnödig att jag trodde jag skulle spricka...men jag klarade mig som tur var...
Kroppen värker av trötthet.. den vill sova 1 dygn... minst...

Idag är det fler kartonger som gäller... samt en shoppingtur till Birsta..!
//Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits