Dagens middag, dagens krämpa och lite annat..

Hejsan igen...
Har blivit rätt så många inlägg per dag nu... och tyvärr så är det inte så intressanta är jag rädd för...
Skall bättrapå kvalitén på inläggen..*lovar*
Tyvärr så kan jag inte lägag in bilder när jag är på jobbet, måste ordna det..(ringa IT kanske..hihi)

Dagens middag intogs idag på "restaurang"...
ICAs korvkiosk.. haha...

Har börjat få riktigt ont i halsen, men hoppas på att kunna "sova bort det" inatt...
Skall ligga i sängen senast kl.21.30 .

Bjuder på en bild ifrån våran Thailandsresa i December...
Just nu är Lotten o Anders i Egypten.. hoppas dem har det underbart bra!!!


Nu ska jag titta lite på TV...
Kvällens TVschema:
19.00 Frusna män söker kärlek (kanal 5)
20.00 Ugly Betty (kanal 5)

Sen är det dags att hämta Carl-Henrik som är på träning...



Bjuder på en bonusbild idag...
Tryck på bilden för att se den större... (vem är det?)




//Frida !








Postat av: kusin j

hahahaaaa - inte SÅ olikt originalet måste jag säga. tihi ;) en förstoring av bilden behövdes absolut inte - man tog det lixom direkt :D



kramkram

2008-05-13 @ 19:28:32
Postat av: Anonym

sudoko och ljudbok är ju mkt enklare än att läsa på riktigt och lösa korsord men det kanske blir så när man blir äldre jag vet inte, dock känns sudoko mer ungdomligt kanske:p

2008-05-13 @ 21:57:24
Postat av: Modern...........

Oj viken fin bild Frida.....det ser väl alla att det är du....fina öron....och hornen......mmmmmm.....

2008-05-13 @ 23:07:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits