Är det sommar nu?

Hej på er !

Fy så dålig jag har blivit på att uppdatera min blogg.. !
Skall så klart bättra mig..

Idag är det Tisdag.. Arbetsveckans andra dag!
Jobb 07.30-16.00
Sen skall jag och Carl-Henrik åka och slänga lite saker på tippen (inte saker, utan skräp...)

Kl 19.00 har C-H träning.. förhoppningsvis så skall jag plocka/städa då...
Om det inte blir som igår... var stå trött.. sov 1 timme efter jobbet... köpte pizza... sen låg jag däckad i sängen och kollade på "The Office"... Sjukt bra serie !!!

Vad anser du, är det sommar eller vår nu?
Idag är det sommar enl. mig.. blå himmel, sol och varmt!

Först var det vinter, sen var det vår i ca 1 vecka.. och poff så blev det sommar!!
Eller har jag fel?

I fall någon undrar så mår jag bra ! Magen också. och Carl-Henrik ! =)
Är i graviditetsvecka 22 nu.. veckorna bara springer iväg!!
På kvällarna känner man med handen att bebisen rör sig där inne...!!!!
Igår kväll såg jag tillochmed hur det rörde sig... häftigt värre!

Hej så länge ! /Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits