Snö...snö och mera snö...

God morgon !

Då var det dags igen.. mera snö...
Igår sa jag och CH. skönt att det regnar, nu försvinner snön...
HAHA....

Imorse då jag klev utanför dörren... "Fan!"

Bilen var full av snö, men som tur var så var jag smart nog att ha paraply iaf...(Bilden tagen 06,58 !!!)
image258

Denna bild är tagen i farten.. på väg till jobbet... kul... vart fan är vägen?? bara massa snö...
image259



Och ni föräldrar som säger "Men vad kul att det är snö, nu när barnen har sportlov..."
Jo tjena.. hur många barn är ute och leker?? Alla sitter ju framför datorn... så det så...

Nu vill jag ha vår ! ! ! !


Tjipp tjipp..//Frida




Postat av: LINA

Ojj, det var inte lite snö :O

Postat av: Kusin J

hehe. det känns genast väldigt skönt att sitta safe här nere i skåne ;)

2008-03-03 @ 11:42:03
Postat av: Jonas

Men om man har sportlov så kanske man inte ställer kl 07.51 o springer ut o leker, ellerhur?

2008-03-03 @ 19:59:04
Postat av: Frida

Jonas: Vem har sagt 07.51 ?
Snön är väl kvar hela dagen... ??

2008-03-04 @ 07:57:39
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Nina

Jag håller fullkomligt med!
Tror även att Gud inte heller vill ha snö!
Hoppas våren kommer så snart som möjligt =)

2008-03-04 @ 09:14:28
URL: http://ninaochjennis.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits