"Rent hus" får mig att vilja kräkas !!!

Dubbelapa! Städtanterna hittade en dubbelapa i bibliotikariens hem !! bläää...

SItter här och mår rätt så dåligt, och allt pga. detta program...!!

Jag blir sååå städsugen av detta program!
Samtidigt som jag blir sååå arg av att tanten som bor i denna lägenhet själv sitter på sitt(ursäkta) feta arsle...
medans städtanterna röjer loss på städningen...

Kvinnan som bor i lägenheten hade stor kusar i sängen ! madrassen var trasig överallt...
Fy fan va viiiidrig !!!

Tror dock att de flesta människor som är med i detta program har någon typ av psykisk störning...


Just nu sitter jag och längtar till påskledigheten!!!  Imorgon är det halvdag på jobbet, slutar alltså redan 13.00
Sen är det ledigt: Fre, Lör, Sön och måndag!!!! sååå underbart!

Föjande står på schemat:
*Påskmiddag hos pappa och Agneta
*Rensa i lådor/skåp
*Städa förrådet
*ev. börja packa i kartonger (!!)

Den 14April får vi tillgång till våran nya lägenhet, men skall inte vara ute ur denna förrens sista April...


Imorgon har jag och CH tänkt att kliva upp tokigt tiiiidigt...
Skall befinna oss på Bauhaus parkering kl. 05.30...Så sjukt.... Vill vinna vill vinna !!!

Meddelar mer ang. det imorgon !

Kram /Frida







Postat av: erica

håller me man vill bara sätta igång å städa när man ser det programmet!Undra hur mycke skit odm skulle hitta hemma hos en fats man städar typ varje dag!! Ha en bra kväll!

Postat av: Anonym

jag klarar inte ens av att se de där programmet ja :/ Men nu ser ju jag att du kommer från Sundsvall, å ja känner igen dig på bilden. Vars jobbar du någonstans? :D

2008-03-20 @ 01:13:55
Postat av: erica

jag var faktiskt duktig å tog kylskåpet för några dagar sen!!Efter ja sett programmet*haha* Spisen va inte heller länge sen men det lägger ja märke till själv som tur är!=)

2008-03-20 @ 08:22:40
URL: http://wantapieceofme.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits