Mjukostmacka, kaffe och underbar snö !!

God morgon.

Då har man fått i sig en smörgås... En polarmacka med Skinkost från Milko (så klart)
Kaffelatté från våran underbara kaffemaskin (inte alls underbart, snarare genomäckligt..menmen)

Det snöar idag, kul.... inte...!! Bläää... hatar snö... iaf. då det snart borde vara vår.
Enda trösten är väl att även resten av landet blivit snöfyllt... =)

Igår hade jag tänkt att baka bullar, men så blev det inte... var för trött..

Gårdagens middag. 2st Subwaymackor!! gott gott, men dålig service...

Fy så bitter jag låter.. bara klagomål och bitterhet...

Trots att jag låter så här bitter, så skall ni veta att jag är väääldigt glad!

Kram kram/Fridan !




Postat av: Fröken Frånlund

Jaha där ser man :) Joo jag vet, och de börjar bli dags att ta tag
det dära nu. Får nog ta med mig papperen hem till mamma jag oxå, så hon får hjälpa mig :) Blir de något bullbak idag då? :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits