MatTina visade trosorna medans Amy D sjöng Lillbabs...

God afton!

Här sitter man i lugn och ro och tittar på "så ska det låta"..
Men efter att ha hört för många sånger sjungas av Sophia Källgren....så flippade jag över en snabbis till "Let´s dance"....Haha... MatTinas partner slängde upp matTina i luften....
Varpå klänningen åkte upp och Tina visade hela trosan...

Det var det roligaste jag sett i "Let´s dance".. så därefter bytte jag tillbaka till "så ska det låta"...

men vill ju liksom inte riskera att se någe mer i ''Lets Dance" som gör att man vill se det istället..


äsch. det enda jag ville med det här inlägget var ju att skriva att jag såg troschocken !!

Imorgon skall jag åka buss i ca 10 timmar. och även kolla på 1 timme handboll.. kul dag.. :/

Höres/Fr.i.Da




Postat av: Mr Manolo

Haha... fick en bild på det hela... vilken syn...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits