Gårdagens frisörbesök och dagens planer !

God morgon.

Här är man som vanligt väldigt trött...
Men men, lite kaffe så blir man väl snart pigg hoppas jag...

Igår var jag hos frisören !
Slingor och klippning.. 680:- (sjukt billigt, tar dock lite längre tid än hos andra...) -->2,5timme...

Eftersom jag inte ville ha för tjocka slingor, så valde vi att göra hättaslingor...
Men ser så jävla ful ut...var tvungen att fota...
image260
-Man kan ju inte alltid vara snygg...


Idag är det jobb jobb jobb som gäller...

Ikväll 20.00 är det "Rent hus" på TV4... skall ses!

Höres/Frida




Postat av: Angel

Du ser nästan lite rädd ut! :)

Vad är det för frissa som är så billig?

Postat av: Frida

Vart klippte du dig då?

2008-03-05 @ 15:17:53
URL: http://fridaa.bloggagratis.se
Postat av: MODERN......

OJ VILKEN FIN BILD.....men vart är kortet hur du ser ut nu...och du jag tycker inte att det var lång tid..en gång tog det 4 TIMMAR..när jag klippte mig och gjorde slingor i stan.....på en DYR frisersalong...åh inte blev det bra heller..... Tjolahopp......

2008-03-05 @ 23:49:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits