Dumma Ica Maxi Birsta !!!

Fan!

Förra veckan när vi var och handlade mat på Ica Maxi, så fyllde jag i en tävlingskupong.
Något kaffeföretag som ställde 3 frågor, å så skulle man skriva en slogan....

Nu hade jag ett missat samtal, ringde upp 3 minuter efter att jag missat telefonsamtalet.
En tjej berättade då att dem valt mig som vinnare i tävlingen !!!!!
MEN....
Eftersom jag inte svarade, så ringde dem en annan!!!

Då har man alltså handlat hos dem för sista gången då.....(på ett tag iaf...)

Tycker nog att tjejen som svarade istället borde ha sagt:
"Tyvärr vet jag inte vad det gäller, kanske någon som slagit fel nummer".....


Grrr.... Första pris var 1000:- att handla mat för hos ica !!! DUMMA DUMMA ICA.....


/Frida!





Postat av: Angel

Men vad arg man kan bli! Taskigt att de hade hunnit ringa en ny också på 3 minuter. De hade ju kunnat gjort minst ett till försök tycker man.

Postat av: Jessica

Ja det var riktigt dåligt!! Om man tycker någon är värd att vinna och ringer upp personen ifråga, så får man anta att de har hyfset att lämna ett meddelande åtminstone. Och ofta har man kanske sin mobil på ljudlöst eller så om man är upptagen med annat.... DÅLIGT! Blev den andra personens slogan bättre nu bara för att du inte råkade svara i telefon? Det var väl inte direktsändning i radio eller nåt?

2008-03-27 @ 21:43:09
Postat av: Frida

Har skickat ett mail till butikschefen.
Medelar er när/om jag får svar.

2008-03-28 @ 08:49:58
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits