Att vara sambo med en handbollsspelare....

Att vara sambo med en handbollsspelare är oftast helt underbart !

Men inte imorse...

Igår kväll hade CH träning med laget...
Under en träning så kletar spelarna in händerna med "handbollsklister"...
Oftast har dem sedan ett medel som trollar bort detta klister....
Klisterhelvetet var tydligen slut igår...

Imorse då jag skall ta min nyckelknippa...
BLÄÄ!
Handbollsklister på min nyckelknippa....Hela knippan var klistrig..*grr*
Sen när jag kommer ner till bilen...
Öppnar dörren och sätter i den klistriga nyckeln i bilen...
Sätter handen på växelspaken... GAAAH
Handbollsklister på min växelspaksknopp..!!

Jag hatar handbollsklister.
Men älskar min handbollsspelare





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits