Tisdag, solbrist och hårdmackor!

Hej hej!

Idag är det Tisdag, arbetsveckans andra dag... av fyra !
Moln täcker himlen, solen når inte ner idag..

Här där jag jobbar så äter vi alltid frukost kl. 09.30.
En kaffemaskin står i fikarummet.. där finns alla möjliga choklad/kaffedrycker att välja mellan.
Bregott och något pålägg finns nästan alltid i kylen.
Däremot så har alla egna mackor med sig.
Om vi är 10st runt bordet, så står där också 10st olika hårdbrödpaket.. rätt kul ser det ut.
Jag äter ALLTID "rut bröd".. Lotten äter alltid Husmans, osv osv.
Idag blev det 4st hårdbrödsmackor med Milko skinkmjukost på. sååå gott !
Det värsta med hårdmackor är att man inte märker att man blir mätt..
men tuggar och tuggar och tuggar... och gott är det ! Mums...!

Nog om hårdbröd....


Idag jobbar jag 07.30-16.00
Sen raka vägen hem till min underbara sambo!
Mat skall ätas, och kramar skall kramas!

19.00 har han träning, men förmodligen är han duktig och promenerar till träningen..
19.30 skall jag och Lotten på VIP.. Fick en inbjudan från VeroModa!
Goodiebag skall man få, samt bra erbjudanden.
Blir nog skojs.. !

Snart snart är det helg, och snart åker vi till BARSTA !!!
Midsommar i Barsta.. underbart!
Vi blir 12st som firar tillsammans..
Vi skall äta god lunch,och god middag hemma hos grannarna på själva midsommar.
Lekar skall vi leka, och jag är lekledare!

På Lördagen skall vi äta hos "oss"..
Dagmar fixar säker jättegod mat.. mmm...

Hej å hå//Frida !




Postat av: Siwan

Låter bra att du är lekledare. Jag har haft svårt att ta tag i det med lekarna och tänkte faktisk be dig. Jag har lite vinster, 2 miniräknare, hårvård, nyckelringar osv.

2008-06-17 @ 11:01:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits