Onsdag=Heldag, Torsdag=Halvdag, Fredag=Ledig !

God morgon!

Nu skulle jag vilja skriva att det idag är arbetsveckans 3:e arbetsdag, vilket det också är...
MEN.. denna vecka arbetar jag endast 3,5 dagar! (allt enl. vårat avtal..)

Idag jobbar jag från 07.30-16.00
Imorgon jobbar jag 07.00-12.00

Ev. så blir det Barsta i helgen... det visar sig under dagen..

Jag har blivit sämre på att uppdatera min blogg, framför allt med bilder...
Vad beror detta på?
* När jag kommer hem så orkar jag inte sitta upp ...(går iof. att blogga liggandes)
* Har annat att göra på kvällarna... (typ sova )
* Ren glömska... (borde sova mer, så jag minns saker)

Imorgon är det ju som sagt var halvdag... detta innebär att det inte är någon lunch imorgon!!!
MEN...
Vi skall istället äta glass! Glass, maränger, chokladsås och kanske bananer !!!

Hej så länge/Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits