Onsdagen som passerat...

Hej bloggen.
Dagens första inlägg, och klockan är 23.07... illa ....

Idag har jag som vanligt jobbat från ca 07 till ca 16...
Direkt efter jobbet idag så åkte vi upp till SOKstugan och hade "hejdåCickiFest" ...
En av regioncheferna på mitt jobb har beslutat sig för att byta jobb...
Mycket tråkigt för oss, men självklart kul för henne.

När jag anställdes så var det hon som anställde mig...
Bara det säger ju en hel del om vilken bra människa hon är =)

Vi hade trevligt, och fick en jättegod italiensk buffé !
Vid 20-tiden så drog jag mig hemmåt...

Carl-Henriks föräldrar åkte idag från Sthlm till sommarhuset i Barsta, och passade på att
svänga förbi hos oss en sväng på vägen upp dit.
Även min mamms tittade in på fika.

Nu är klockan tokigt mycket, och jag mååååste sova...först duscha, sen komma ner i varv...

Tack för idag slut för idag....
//Frida!




Postat av: Andréa

Hej!!



Tänkte bara önska en trevlig midsommar! Hoppas ni får det bra!



Kram Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits