Fredagssumering...

Hej hej.

Fredagskvällen är nu här..

Arbetsdagen gick bra idag... och vi åt dessutom en god lunch...
Bakad potatis m. skagenröra...mums!

Efter jobbet åkte jag hem till min älskade sambo...
Ni kan tro så glad jag blev när jag kom hem...
Han hade städat hela lägenheten.. från golv till tak .. UNDERBART !! :)

Tacos skulle det bli, så vi åkte ner mot Birsta för att shoppa lite mat...
Innan åkte vi in en sväng å hälsade på mamma på bowlingen..

Nu sitter vi här i varsin soffa.. helt slut...
Snart skall vi börja med middagen.. TACOS. mums !

Hej så länge..//frida!




Postat av: Mli

Haha, tycker inte att det är så mycket, jag skulle nog kunna stoppa in fler saker ;)



Jag tvättar det varannan dag..

Man "bör" väl tvätta det varannan till vartredje typ..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits