Fotbollsseger, irriterande lysrör och regn.

God morgon !
Regnet det bara öser ner... dripp dropp...
Men, för mig så får det gärna regna...
Jag sitter ju inne på ett kontor hela dagarna :)

Igår var det fotbollskalas! CH drack folköl 2,8% !
Jag åt glass, och sverige vann ! Kan det bli bättre än så?

På min arbetsplats sitter vi i kontorslandskap...
Ovanför varje arbetsstation finns lysrör...
JAG HATAR LYSRÖRSLJUS!
Min lampa är aldrig tänd, men samtliga kollegor runt omkring mig, har sina tända..!!
Lysrörsljuset är sjukt starkt och irriterande...

Jaha, då har man både varit bitter och ljuv idag då...
Nu återgår jag till neutrala Frida.. =)

Ha en bra dag/Frida!




Postat av: Kusin Jesper

Hej Kussen!



Som sagt skönt att man kan hålla koll på släkten! :)



Grattis till magen förresten!!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits