Tandläkarskräck !!!

Hej igen.

Fortfarande måndag... Men timmarna har än så länge rusat iväg.. så snart är det väl tisdag..

Kl 15.00 skall jag till tandläkaren och borra !   hua !!!
Gillar inte att gå till tandläkaren...

För det 1:a så kostar det massor av pengar
För det 2:a så gör det ont
För det 3:e så tycker jag inte om miljön där inne
För det 4:e så anser jag att många tandläkare/sköterskor är skuldbeläggande...
För det 5:e så tycker jag att det gör skitont att få bedövningssprutan
För det 6:e så sitter bedövningen i ca 10 timmar, och jag låter full..
För det 8:e så får jag alltid vidrig banansalva i hela munnen, äckligt!
För det 9:e så ligger det 2 trappor upp, ingen hiss
För det 10:e så håller dem aldrig tiderna, måste alltid vänta innan man få komma in
För det 11:e så säger dem aldrig snälla saker
För det 12:e så kan man knappt pruta
För det 13:e så får jag svindel av att ligga och stirra upp i ett vitt tak
För det 14:e så slaffsar dem alltid vatten över hela mig när jag ligger där
För det 15:e så är dem våldsamma
För det 16:e så inser dem inte att röntgenplåtshållarna är för stora för min mun
För det 17:e så får man ingen leksak när man är färdig, "för nu är man ju vuxen"... fan...

Helt enkelt så gillar jag inte att gå till tandläkaren...


2 timmar kvar, sen sitter jag där... men tänk inte på det du...

/Frida




Postat av: Angel

Hur gick det hos tandläkaren?

Postat av: Lotten

Hahaha Jävla banansmak.....

2008-06-04 @ 11:22:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits