Idag Torsdag, imorgon Söndag?

Hej du!

Torsdag 12.17... *gäääsp*

Imorgon är det fredag, men så sällan minns man Fredag och Lördag.. så det skulle lika gärna kunna vara Söndag imorgon.


Ikväll har CH träning 17.30-19.00...
Ska försöka att få CH att titta på "Magister Flykt" och "Kalles klätterträd" med mig efter.....

Idag efter jobbet skall jag nog baka Chokladbollar, och man skall rulla dem lagom små, med diameter på ca 1,8cm.... noga med rundheten... och pärlsocker över hela bollen!

Vem vet, kanske tar jag med till jobbet och bjuder imorgon =)

Nu är lunchrasten slut, så jag skall väl återgå till arbete...


HELGENS ENDA PLANERADE AKTIVITET:
2008-02-03 14:30 Sundsvall HK - Skuru IK Skönsbergs SH
image235





Postat av: Lotten

Chokladbollarna var jättegoda... Du är sååå duktig du!!!

2008-02-05 @ 13:18:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits