Måndag, korpmatch och namnsdag =)

Visst...
Jag tjatar om att jag har namnsdag.. jag vet.... haha...
Men, jag har ju faktiskt det idag...
Har fått SMS, Mail och telefonsamtal ang. Grattis!!   =)

Idag kl.20.00 är det korpmatch, hoppas så klart på vinst!
Idag är det jag, Mange och Abbe som spelar.. CH är helt deckad i förkylning, och Gullimar kunde ej spela idag.

Idag gick idag mkt fort på jobbet..* swiss* sa det bara...

image242




Postat av: modern......

Tänk vilken tur FRIDA att du fick just det namnet som alla har koll på när det är.... eller hur ????
Det kan ju va så att en FRI DA....det har man koll på ..= LEDIG....Nä det är för att du är den bästa Fridan.....Puss och Kram.........Modern.......

2008-02-19 @ 00:24:16
Postat av: Jessica

men nu var det längesen vi hörde något från fridan!!

kramJessica

2008-02-21 @ 22:08:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits