Ännu en lista...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Fött barn... :)

Höll du några av dina nyårslöften?
Nope, men gav inga heller...

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Japp, massor av mina vänner blev föräldrar :)
ca 10st...!

Vilket datum kommer du alltid att minnas i år?
2 Oktober :)

Vad var din största framgång 2008?
Jobb- Att jag var en av dem som får jobba kvar på Milko
Privat- Att våran familj på 2personer blev en familj på 3 !

Största misstaget?
Inga misstag alls.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara förkylningar..

Bästa köpet?
Svårt.. men soffan blir det nog...

Vad spenderade du mest pengar på?
Hemmet!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När lille Arvid kom till oss blev vi båda så klart väldigt glada!!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Musik är inte något jag alls har koll på nu förtiden..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Är oftast glad, men nog ännu gladare i år!

Vad önskar du att du gjort mer?
Passat på att smoffa i mig ännu mer fikabröd (?)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Har gjort allt jag ville...Men borde. hmm, vet inte..

Hur tillbringar du julen?
I Barsta m. svärföräldrarna

Blev du kär i år?
Ja ! I lille Arvid så klart :)

Favoritprogram på tv i år?
"Bonde söker fru"

Bästa boken du läste i år?
Läser inte, lyssnar bara... Har lyssnat på alla Läckbergs.. mkt bra!

Största musikaliska upptäkten?
Va?

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Fira tillsammans med nära och kära.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Nej.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Klädstil.. haha.. Stort och större.. tillslut gigantiskt..
 
Den bästa nya människan du träffade?
Arvid så klart !!




Postat av: Helené

Nää, verkligen inte! Jag hoppas på en bättre natt i natt :)



Grattis till jobbet!

Postat av: Acca

ne kan inte blogga från mobilen, men får väl kanske ordna det.....förstår vad du har för baktanke....att jag ska kunna blogga från BB....har jag fel???:) kram påre!

2008-12-18 @ 21:45:06
URL: http://acccca.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits