Snart kommer tomten!!!

Hej på er!
Då var det dags att uppdatera igen då:)
Har varit mycket annat senaste dagarna, därav få inlägg..

Julklappar har köpts, och slagits in..
Tiden har rusat iväg...

Hur ser våran jul ut iår då?
Ikväll åker vi upp till Barsta och firar jul med svärföräldrarna
Blir där Ons, Tors...

Torsdag:
Åker vi hem, skall fira med mamma och kjell på kvällen!

Fredag:
CH jobbar, jag och Arvid leker med alla klappar:)

Lördag:
CH jobbar på fm.
Firar jul med min pappa och Agneta på kvällen!

Som ni ser så blir det jul flera gånger för oss, lyx va!!
Hoppas tomten kommer varje dag :)
Känns jättemysigt att få fira våran första jul tillsammans med goprinsen våran!

Här lite bilder...

Arvid är på BirstaCity och shoppar julklappar!

Kolla!! Jag kan hålla själv!!


Ska försöka att smaka på den också...

Men vart tog den vägen ??


Här sitter Arvid och är snäll, för han har hört att tomten kommer till snälla barn...


Kolla tomten... jag är både snäll och söt !!


Men om jag lipar då?? Kommer du iaf? ...måste testa...



När vi var på Birsta och skulle ta ut pengar så upptäckte vi något skoj!
Man kan tydligen stoppa i sina hörlurar i automaten..
Undrar vad det är för musik man får höra ;)



Hej hej/Frida





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits