Samma läsarantal..MEN...

Vad har hänt?
Jag har fortfarande samma läsarantal på min blogg som förr...(70-100/dag)
MEN....
Ingen kommenterar nu för tiden... jo, några..men inte alls lika många som förr..

Skriver jag för tråkigt?
Hmm... måste sätta mig ner och försöka klura ut hur jag ska få tillbaka alla goa kommentarer....


Kram på er/Frida!




Postat av: Mammas moster Astrid med David

Vem vill sticka ut näsan och visa sin allmänna nyfikenhet. Fortsätt skriva intressant och läsarna är lika många. Sätt ut alla dessa söta kort på lille Arvid och jag går in nästan varje dag. Lika väl som jag kollar av Aftonbl, mail mm så kollar jag Arvidsidan. Kan man tänka sig ett härligare sätt att följa ett barns framsteg? Jag känner killen nästan lika väl som mormodern som bor i stán.

De du, Hej från Ekerö

2008-12-06 @ 19:43:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits