Försöker att utveckla bloggen lite...

Hej på er !
Har ni sett att det har hänt lite här på bloggen?
* Klocka
* Möjlighet att rösta
* Besöksräknare (långt ner till vänster)
* Ny "header" (bild längst upp)
* Nytt typsnitt i inläggen..
* Ny färg på rubrikerna..

Kanske inte verkar krångligt.. men hua..
Detta har tagit tid kan jag lova.. men kul är det!
Älskar att lära mig nya saker...
"Man lär så länge man lever, och just nu lever jag som mest"

Arvid har varit en trött kille idag.. sover och sover :)


Igår kväll fotade  jag prinsen.. och han var på sitt bästa humör!!!

Mamma har köpt en bitblomma till mig!
Jag ska snart lära mig att hålla i den själv... :)



Så här glad blir jag när någon leker med mig!!


Det gäller att hålla tungan rätt i munnen...


Räcker det inte med kort snart?


Nähä.. då fortsätter jag att le då !!


En hand att bita på fick jag också, den var lättare att hålla själv...


Och gott smakar den !!


Nu ska jag försöka att hitta kläder att ta på mig...
Ska också försöka att hinna sminka mig innan prinsen vaknar!

Sen blir det att åka ner till bowlinghallen och äta middag med Carl-Henrik!

 Kram/Frida




Postat av: Heidi

Va fin bloggen vart! Själv gav jag upp efter en timme och bara fick typsnittet ändratsuck

Postat av: Acca

hehe, undra om sara å tomi har fått än då...när jag var till BM förra veckan hade de inte fått....datum gick ut den 7:de tror jag..ja jag tycker de kan va dags nu under helgen.

men våran föräldra utbildning startar väl inte förrän i januari nån gång kan jag tro....

KRAMIS

2008-12-12 @ 09:51:36
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Angel

Men så stiligt det blivit här! :D Skoj med alla kort på Arvid. Hur ser det ut för er den närmaste tiden? Hur jobbar C-H? Ska vi försöka få till en träff? :)

2008-12-12 @ 10:56:02
URL: http://angel.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits