Arvids första möte med en kändis !!

Hej hej!
Idag har jag och Arvid varit på arbetsintervju..!
Första 15 minuterna var "kaos"... :)
Arvid skrek och bråkades... han tyckte inte att mamma skulle jobba.. ;)
Sen gick det bra.. stod upp med honom i famnen ..

På jobbet träffade vi en kändis !
Kunde så klart inte låta bli att fota Arvid i famnen på denna kändis!!

Vet ni vem kändisen är ??


Kram /Frida o aRviD




Postat av: pernilla

Jaa det är hon i bonde söker fru :)

Postat av: Jossie

Rolig o lättläst blogg. Superbra med mycket bilder!

Nu är väl Arvid bra stolt när han träffade på en "kändis" eller du åtminstone :)

2008-12-08 @ 21:36:29
URL: http://mrsjossie.blogg.se/
Postat av: mli

Jag som inte ens har tittat på de, men bonde söker fru är hon med i iaf :)

2008-12-09 @ 08:34:00
URL: http://mlish.se
Postat av: Farmor

Jag tycker att det borde vara tvärtom Kändisens första möte med Arvid, för han är snart mer känd.

Pussaochkrama

Arvid

2008-12-09 @ 15:30:09
Postat av: Åsa Banér

Ja, det var en stor ära för mig att få träffa din oerhört fina son :-) Stor kram från ... ja vem jag nu är... Vi får se i morgondags kvällens program ;-)

2008-12-16 @ 22:33:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits