3 mycket bra böcker !

Hej!

Känner att jag bara måste rekomendera en författare...
Jonas Moström!

(Text från www.jonasmostrom.se)
"Jonas Moström är författare och läkare.
Han debuterade 2004 med thrillern "Dödens pendel".
Uppföljaren "Svart cirkel" kom år 2006 och har sålt i över 50 000 exemplar.
Nyligen utkom hans tredje roman "Hjärtats mörker".


Deckarförfattare som skriver om mord och andra hemskheter som sker i Sundsvall.
Allt som händer i böckerna skulle kunna ske i verkligheten, allt är hämtat från Sundsvall.
Vägar, affärer, allt stämmer.
Detta gör att det känns så mycket verkligare och kusligare...
Man får höra om mord som sker här i Sundsvall.. bla. på Hotell Knaust !

Jag sitter just nu och lyssnar på tredje boken.. ca 30 minuter kvar av boken...
Sjukt bra... Nästan i klass med Camilla Läckberg!

 
Skall läsas i rätt följd !
Skall läsas av alla :)
Eller lyssnas på.. (vilket jag har gjort...)

Ja.. det var allt för denna gången....





VA?? Ska jag inte skriva något om Arvid??
Så klart att jag ska....

Jag och Arvid har hela kvällen suttit och myst..
Vi har legat på lekmattan och jollrat...
Sjungit sånger och skrattat...

Arvid har varit vaken från 19.00 tills för 2 minuter sedan...
Nu ligger han här bredvid mig och sover.. sötnos.. !!

Kram på er/Frida & aRviD






Postat av: johanna

åh, vad söt lilla arvid är! :)

bra namn på bristningarna, skönt att veta att dem bleknar en aningen efteråt iallafall. hade du mycket?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits