Torsdag, trött och mätt!

MORGONEN:
Tungt att komma upp ur sängen..
06.10 lyckades jag ta mig upp..Zzzz...
Var på jobbet 07.15.

ARBETSDAGEN
Tyvärr så jag arbetsdagen inte lika bra som igår..
Ringde färre kunder än igår, ingen dålig dag, men kan vara bättre.
Åt Carbonara till lunch.(tack CH)
Kollegorna har hela dagen flyttat väggar och bord.Blev fint.

SHOPPING
Ingen shopping idag.

MIDDAG
Min älskade sambo hade idag gjort egen potatismos, chorizo å grönsaker!
Mycket gott! Var lite skeptisk mot korvarna, men blev glatt överraskad!

DAGENS TRÅK
Hmm.. skulle väl vara att jag är väldigt trött idag då.

VAD BLIR DET MER IDAG?
Ska åka till min goa vän Linneá idag!
Fika är utlovat!
Skall även skjutsa och hämta CH till/från träningen.

Hej så länge!




Postat av: Andréa

Du vet att det bara är onsdag idag va...?=P

Kram!!!

Postat av: Sandy

Det är ju onsdag idag! Hoppas jag verkligen, annars skulle jag vara på kurs idag om det var torsdag!

2008-08-27 @ 20:40:05
URL: http://mittegetliv.blogg.se/
Postat av: Modern...............

Men hallå vad konstigt....jag har haft torsdag flera gånger i dag..och flera jag pratat med också..märkligt....

2008-08-27 @ 22:30:59
Postat av: Frida

Andréa/Sandy;

Man skulle kunna säga att det är onsdag idag.

Men enligt det gamla sättet att räkna veckodagarna så är det faktiskt Torsdag idag.



Förr räknade man.

Måndag

Tisdag

Torsdag

Onsdag

Fredag

Lördag

Söndag..



Ehhh... eller så är jag trött och slut. haha..



Ok. det är väl Onsdag då..

KRAM! :D

2008-08-27 @ 22:47:12
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits