Luktar det Timrå eller surströmming????

Hej hej.
Då var det Fredag igen då! (underbart!)
Som vanligt när det är fredag, så har jag semesterdag...!

Tanken var att sova lääänge..
Somnade vid 00.30 igår...vaknade 06.45... pigg..
suck.

När jag vaknade imorse så STANK det surströmming i sovrummet !
Någon granne som ätit surströmming och ställt burken på balkongen?
Eller är det TImrå som luktar? nån som vet???

Har än så länge idag hunnit:
* Äta vaniljyoghurt m. müsli
* Dricka en kopp té

Höres sen/F




Postat av: Jessica

Timrå eller surströmming e lika illa tror jag..... Stackars Timråbor insåg jag just... de lever med en surströmmingsskiva året runt :D

2008-08-29 @ 12:38:13
Postat av: morski

Timrå luktar inte surströmming, det luktar gammal ketchup :P

2008-08-29 @ 13:17:48
Postat av: dess

Ramlade in viken fin mage! Ja i timrå får man lukta på både det ena och det andra ibland. Lycka till med magen=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits