Bloggar om andra bloggare..

Hej mitt inatten...

Tänkte jag skulle berätta vilka bloggar jag läser dagligen...

www.angel.blogg.se
Angelica heter hon som skriver, en mkt trevlig tjej.
Uppdaterar ibland flera ggr/dag.. ibland någon gång/vecka.
Jag och Angelica lärde känna varandra via bloggarna..
Trevlig och vardaglig blogg !

www.mlish.se
En kompis sen långt tillbaka (iaf 5år skulle jag tro)
Är tillsammans med en kille som jag känt via bowlingen i minst 10år.
Jobbar som frisör.
Är gravid!
Bloggar om mode, frisörjobbet och kärleken till johan o magen!

www.misan80.blogg.se
Angelicas granne!
Började läsa denna blogg när jag själv var gravid, och angelica berättade att även Maria var det!
Nu har Marias lilla Hugo redan kommit ut ur magen.. sååå söt!!
Maria bloggar inte ofta, men ibland..

www.johannordin.blogg.se
En hansbollsspelade Johan.
Spelar i samma lag som min älskade sambo.
Johan bloggar bla om livet sitt, sport och om annat.
Trevlig blogg, skulle kunna innehålla lite bilder kanske?

www.elinsjostrom.blogg.se
Ännu en handbollsrelaterad blogg.. typ.
Elin är tillsammans med Olle som spelar med min sambo =)
Elin är frisör hon med.
Elin byter frisyr lika ofta som jag träffar henne (kan man säga så?)
Uppdaterar tokigt sällan, men men...

www.hideandseeklove.bloggspace.se
Kollegan min, eller fd. kollegan skall man säga nu..
Andréa skall nu plugga till polis!!
Jättehärlig tjej som nu slutar på våran företag. trist ..
Men kul för henne att en dröm slår in !!
Tror att bloggen kommer att bli mer å mer spännande framöver :)

www.jennilundgren.blogg.se
Jennie delade förr blogg tillsammans med Nina.
Nu har dem istället startat varsin blogg.
Jenni bloggar mkt om filmer..
Även om mkt annat intressant...
Skulle kunna uppdatera oftare =)

www.ninchens.blogg.se

Tidigare bloggade hon ihop m. Jenni då...
Nina bloggar i ett häftigt tempo!
Smink, mode, och mat!
Dyra väskor och roliga kollegor..
Nina har ofta roliga bilder på bloggen sin också...!



Nu har jag säkert glömt någon... Sorry i så fall!
Men jag skyller i så fall på att klockan är mitt i natten ..

Nu skall jag soooova.


Kram//FRida!




Postat av: Tele

Du vet väll att Elin sjöström även är "bowlingsofies" syster? Det kan du väll knappast missat?

Postat av: Tele

haha, jaa :)

2008-08-24 @ 12:43:13
URL: http://www.bogus.se
Postat av: Frida

Johan. självklart visste jag detta=)



Tror du att jag är helt bakom flötet llr??

2008-08-24 @ 12:45:14
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: SoffiZ

Bowlar du??=) Jag e med i en bowlingklubb, men har lite uppehåll just nu.

2008-08-24 @ 19:20:50
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Johan Nordin

det är ju så jäkla långt till birsta, lättare att bowla på olearys ju:p

2008-08-25 @ 08:48:32
URL: http://johannordin.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits