Spackla, slipa och måla..+Dagens outfit !

Hejsan hej.

Sitter i lägenheten i Finsta... tar en liten bloggpaus...
Idag har jag maskerat lister i hallen...
CH har spacklat och slipat.. och målat...
Snart är köket klart!

Vi köpte även ny färg idag... hallen skall bli grå...
Annars har alla andra rum samma färg.. Stockholmsvit..
Bjuder idag på en bild av köket och CH!
image306
Han är så duktig min älskade!!

Dagens outfit:
image307

Jeansklänning från Lindex (Graviddress)
Vit långärmad tröja (fått av svärföräldrarna!)
Halsband från MissDee.


CH målar just nu andra strykningen i köket...
Själv vet jag inte vad jag skall göra... blir nog att diska några kaffekoppar... och sen kanske damma lite..
Blir sjukt mkt damm när man håller på att renovera.... inte vanligt damm, men byggdamm...


Imorgon är det Torsdag, sen Fredag... SEN HELG !!
På Måndag är det dags att bära alla möblerna !
Vill du vara med?  

//Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits