Söndag, packdag och tjockismiddag...

hejsan hej!
igårkväll somnade jag 20.00...
Vaknade kl.05.50 imorse, tänkte hoppa in i duschen för att gå till jobbet...
CH berättade för mig att det var Söndag, och att jag inte jobbar på söndagar...
Yr och trött säger jag "hur vet du att det är söndag?"
Han skakar på huvudet och somnar om..
Själv yrar jag ut på toaletten..
kollar klockan...inser att det faktiskt är söndag!!!
Lägger mig i sängen, stoppar i ipodhörlurarna och somnar!!!
Vaknade åter 10.00... ca 14 timmar sömn... coolt..

Idag  har vi börjat packa..
Köket,vardagsrummet...
Ska bara vila lite å¨maten...sen blir det mer packa...

Dagens middag: Maxmål, strips, chilichees, orginaldip..sjukt gott...

hej så länge..!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits