Shopping med mamma !

Hej!

Efter jobbet idag så hämtade mamma mig.
Vi var båda hungriga... vi valde Café Charm på INgallerian.
Jag åt en tacotalrik, och mamma valde bakad potatis med kycklingcurryröra...
Båda blev nöjda, och mätta.

Köpte en nya mascara, mycket nödvändigt !!!
Måste köpa 1mascara /månad... illa.. men men...

Efter Mascarainköpet begav vi oss till Village.. Det halsbandet som jag fått av mamma hade gått sönder, men det gick jättebra att reklamera!!
Sen gick vi till Goldfinger och köpte varsitt till halsband av märket "miss dee"...
Såååå snygga !!!
Bild kommer ikväll..
www.missdee.se

Hej hej/Frida!




Postat av: Jessica

Förmodar att du skrev detta med maskaran bara för att retas med mig.... kan bara säga att du lyckades.... :)

p&k

2008-04-23 @ 18:33:39
Postat av: Frida

Haha...
Mascaran jag som jag har finns tyvärr inte på din butik !!!!


Skall ju komma in till dig på Tisdag och shoppa !

Kram kram/Frida!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits