Reprislunch, fotboll och kroppskli !!

Hej och hopp
Dagens lunch:


Jaha... Då var lunchen avklarad... Fiskgratäng igen... gott?nja. äckligt? nä.. Bara ok..


Ikväll är det fotboll... kl.19.00 Giffarna mot något annat lag....
Blir säkert skitkallt.. får köpa massor med kaffe ...

Min kropp håller på att torka sönder !  Jag smörjer och smörjer.. men det hjälper inte..
Klias gör det också.. så man blir tokig... suck...


Nu skall man väl fortsätta jobba.. sen vid 15.30 så hämtar CH mig.. skönt...
Våran nya VD är på besök på kontoret i  Sundsvall idag...
Vet inte varför, men det får mig osökt att tänka på Aria saijonmaas låt..."Som en boll kommer jag tillbaks till dig...."

Dagens outfit:
image308
Grönrandig tröja (Lindex)
Vit kofta (veromoda)
Halsband (missdee)
Flätor och jeans


/Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits