Lördag, renovering och ofrivillig sovmorgon !

Hej på er !

Tyvärr så har jag inga bilder att publicera för tillfället...
Men jag tror att det kommer lite senare...

Somnade före kl.00.00 igår.. så jag tänkte att "det är ingen idé att ställa klockan, vaknar nog före 08.00"
När jag vaknade imorse kände jag mig mycket utvilad..så skönt!
Gick ut och kollat på köksklockan.. 10.15 !!!  Jag som inte sovit längre än till 09.00 på flera månader!!

Vi duschade och satte på oss kläder...
Packade bilen full.. kartonger och prylar...
Åkte till CityGross och köpte "frukost" Korv, bröd och bostongurka! (ketchup o senap hade vi tagit med oss)
Sen åkte vi till Finsta.. packade ut bilen, och sen kokade vi korv.
Jag lyckades äta 3korv m. bröd... CH åt 5st... =)

CH slipade väggarna i hallen, sen började han måla dem.. grått och snyggt blir det!
Själv tog jag en tur till Bauhaus.. (!) 

Dagens inköp:
Färg till skåpluckorna (hade lyckats göra 2små skador i dem)
Nytt munstycke till vattenkranen i köket (ett sånt som man kan vrida i olika vinklar!)
Hela dagen har vi varit i Finsta... men just nu befinner jag mig i Haga...
Jag håller på att tvätta.. CH är kvar och målar i Finsta.

Rekomenderar er alla att köpa ett sånt här för endast 49:- på Bauhaus


Otroligt smidigt när man skall diska och göra rent i diskhon !!!  Passar på alla vanliga blandare...


Nu skall jag packa lite.. sen fortsätta med tvätten...
Sen skall jag hämta CH i Finsta...


Tjopp tjopp// Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits