Första natten i nya lyan, kurs på jobbet...

Hej hej !

Nu är det klent med uppdateringar... sorry sorry...

Igår flyttade vi alla stora möbler...Innan dess hade CH flyttat alla kartonger...
Det som nu är kvar i lägenheten är:
Gardiner, gardinstänger och lite småplock...

Ikväll är det Haga som gäller..
Plocka rätt på de sista sakerna..
Sen städa hela lägenheten !!

Nu skall jag gå ner till konferenssalen igen... idag lär vi oss Excel, Word och Powerpoint....

Hej å hå !




Postat av: Maria

Hej hej!!

Ha ha!! Ja det är så mysigt nu när magen bara växer och jag känner att den börjar bli ordentligt hård! Känner mig inte lika degig längre. Det blir så snart för dig också ;-)

Hoppas att du mår bra!!

Japp, tröjan är från Lindex :-) Jag har även en sån grönrandig som du hade på ett kort :-) Bra med rea!!

Nu ska vi ner till källaren och titta på ett förråd till Jörgens alla fiskesaker. Vill inte ha in dem i lägenheten ;-)

Ha en supermysig helg!!

Kramar, Maria

Postat av: Andréa

Tjolahopp på dig!

Hoppas flytten går bra men att du hann vara ledig lite idag med!



Lämnar min bloggadress här om du känner för o kolla läget i Växjö nån dag...=)



/Andréa

2008-04-30 @ 19:26:28
URL: http://hideandseeklove.bloggspace.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits