Färre och färre läsare ? :(

Vad ska jag skriva om för att behålla er som läsare?
För 2 veckor sedan så ökade läsandet markant...
MEN.. nu sjunker det för varje dag... :(
Igår hade jag endast 25 unika läsare...

Idag är det shopping som gäller! Måste hitta 1par skor, och ev någe mer... =)

Det här med skor är krångligt nu...
Det ska inte vara vinterskor, och inte sommarskor...
Men allt som finns i butikerna nu är små sommarskor... typ balleringapjuks..
Vet inte vad jag är ute efter för skor.. men inte sommarskor än iaf...


Prövar att lägga in lite fula ord, för att se om jag får fler läsare....
Snopp, bröst, hångel, sex, rumpa...
Så där ja...

//Frida!




Postat av: mli

Det är likadant för mej, gällande läsare. Våra läsare kanske har tagit en bloggpaus? ;)

Hur går det med magen osv då? :)

Postat av: Jessica

Knepet med fula ord är bra, men jag tror att de orden du använde nu är för snälla. (Bröst e ju inte så fult?)

Men du är för fin för att lägga ut riktigt fula ord så det var bra att du valde fina fula ord.

kram kram

2008-04-06 @ 16:12:25
Postat av: modeeeeern.....

Men Frida.....tänk på att mamma också läser varje dag.......mammas lilla Frida.......

2008-04-06 @ 21:50:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits