Snöoväder och stekt korv i tvättmaskinen !

Tjo...

Kommer snön snart eller?
Kommer Elloskläderna snart?

Fick en avi att jag skulle hämta mina beställda saker på Preem...
PuckoFrida åkte raskt ner till macken för att hämta paketet !!! Alltid lika kul med paket !!!
När jag väl kom ner till macken så log killen mot mig och fråga om jag fått avin idag ?
Jo, sa jag.
Då får du komma tillbaka imorgon sa han !!!! (Va fan tänkte jag)
Han sa att jag skulle ha läst på avin innan jag kom ner.. tydligen så skickar dem ut en dag innan.. fett irriterande.. !

Har tvättid ikväll. kul, nä. bara tråkigt.. vill itne. men måste.

Skall snart börja med middagen, Stekt korv och potatis. Enkelt och gott.

Katarina på jobbet hade ett önskemål om att jag skulle baka småkakor... hmm.. ork inte. kanske en annan dag...

Höres.





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits