SnällKjell !

Hejj !

Dagen i korthet:
08.00 Vaknade
09.00 Insåg att det regnade idag
10.30 Anlände till stan.
11.00-14.00 jag å En kompis arbetade på stan. (trots vädret!)
14.00-16.00 Slappade i soffan
16.00-18.30 Var med mamma på Birsta (fick varsin peng av snällkjell)
18.40 Åter hemma ...

Imorse kl. 08.00 åkte Carl-Henrik till Stockholm, match för dem.
Så nu är man ensam.. ända tills imorgon kl21.00.. trist...

Ikväll skall jag plocka lite i lägenheten.. diska å stryka lite...
Kanske se någon film...

Imorgon vet jag inte vad jag skall göra.. men det löser sig nog =)


Ha de ! /Frida




Postat av: Alexandra

Hej!
Ja visst känner jag igen dig, och det är ingen fel på din syn heller :)Råkade springa på honom i julas och blev kär!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits