Ellos och H&M på samma dag ! weehoo..!

Hej !

Efter jobbet idag så åktejag och hämtade ut mina grejer från Ellos !!!
Grönprickig tröja (säkert klänning om man är kortare...)
Gråa kalasbyxor (dvs. strumpbyxor av tjockare sort)
Fick även saker på köpet !!
1 flecefilt +2st kuddfodral.

Skulle även ha kommit en kofta, MEN icke.. den kommer i December.. gaaah...

Efter att ha hämtat ut Ellossakerna, så åkte jag vidare till Birsta City...
Dagens shopping:
1 mascara
2 st polotröjor
2 st ansiktsmask
1 st rött nagellack

Efter birsta åkte jag hem en snabbis, sen hämtade CH mig, och vi åkte till en romantisk restaurang och åt en mycket god middag !

Snart skall sambon på träning, själv skall jag försöka vara vaken ända tills idol slutar.. =)

Later...

/F





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits