Underbara Parlino ! (Gula tomten..ja, ni vet..!)

Det finns företag som inte bryr sig om sina kunder, och så finns det Parlino.. !

Jag mailade igår några frågor till Parlino.
Idag ringer självaste Produktchefen upp mig !

Han gav mig svar på frågorna.
+ att han sade att han skulle skicka mig en gul tomte !!!!
Han utnämnde mig även till pilotkund för en hemlig test..!

Företag som på detta sätt uppskattar och bryr sig om sina kunder, dem skall hyllas !


Frida + Gula tomten =Sant !
OM ÄVEN DU VILL RINGA MED SVERIGES BÄSTA KONTANTKORT... Hör av dig, så hjälper jag dig !!!

image130 

Höres sen/Frida !




Postat av: Angel

Haha... hur mycket fick du för det här inlägget då! ;)

En gul tomte skulle nog passa i ert vardagsrum tycker jag.

Puss

Postat av: Frida

Fick lite att ringa för faktiskt !
Parlino är underbara!
En gul tomte är på väg till mig med posten, Den skall pryda vårat hem.. sååå fiiiin ! =)

2007-10-24 @ 13:42:35
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Zbira

HAHAHHA Parlinotomtar är sköna, men fan på www.hiphoptomtar.se och petters nya video e dom grymma!, check it out

2007-11-06 @ 10:01:36
Postat av: Fredrik Löwenhielm

Hallå!

Jag hoppas att du fått din gula tomte. Om du inte fått den än så får du höra av dig till mig.

/Fredrik på Parlino

2007-11-08 @ 16:49:00
URL: http://www.parlino.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits