Tävlingen pågår, 5st som är med än så länge!

Hej åhå
Jag hörde idag att Magnus Uggla uppdaterar sin blogg 6 gånger per dag...så man får väl försöka öka bloggandet då... Faktiskt så var det min chef som berättade det för mig....

Idag efter jobbet så skall jag åka till Ruth (min farmors syster) som har fyllt år...
Efter Ruth skall jag åka till Granloholm och förhoppningsvis sälja 2 par skor somjag haft på blocket.
Eter det åker jag vidare till Mamma, hon har idag besök av farmor (dem städar mammas hus !)
Efter att ha hälsat på hos mamma (och förhoppningsvis fått ärva någe fint) så åker jag hem...

Alltid lika skönt att komma hem.
Hemma är man mest avslappnad.. iaf. jag...

Man byter om från "jobbdräkten" till "mysdräkten"... myyyys...

Samon har idag träning 20.15-22.30... tooookig träningstid..!!!

Höres sen då...

PS.
GLÖM INTE BORT ATT VARA MED I MIN TÄVLING... INLÄGGET NEDAN ....
DS.




Postat av: Angel

Vem är samon?? ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits