Shoppingresultat !!!

Hej å hå !

Ännu en dag har passerat...
Först jobb... sen tvätt... sen Birsta city...

Skulle köpa ett par byxor...Fanns inga byxor i hela gallerian !
Tänkte då om, kollade efter tröjor.. fanns inga tröjor heller...
FAN !

Så nu sitter man här...
Inga nya kläder till konferensen.. fan... (Inte svära frida.. det hjälper inte...)

Håller iaf. på att tvätta kläderna som redans finns i min ägo.. får väl försöka att plocka ihop fina kombinationer..

Skulle vilja hitta ett par jättefina byxor, jeans eller finbyxor, spelar ingen roll...
Vill även äga en kappa, en sån där fin gråsvart... men blir snål då jag väl hittar en snygg...

Hittade ett par grymma stölvar idag... ville köpa, men plånboken sa: -Nej.

Nu väl hemma så hittar jag massa snygga saker på nätet...
Här ser ni saker jag vill ha...
image117
Pappa, Läser du min blogg?   

//Frida




Postat av: Angel

Super fina kläder!!
Vi gjorde Ikea idag vi. Det resulterade i en massa ljus, servetter och en pajform. Så imorgon blir det tacopaj här hemma! ;)

Kram

Postat av: Jessica

men du...lindex finns ju i Birsta City

2007-10-12 @ 23:27:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17453
Postat av: Frida

Jess: Jag vet att Lindex finns där...
Men orkar ej pröva kläder... de e för jobbigt då man har 7 tröjor och jackor, orkar ej heller köpte hem och måste åka tillbaka med om de ej passar..

2007-10-13 @ 19:15:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits