Shoppade 1par skor +3 tröjor för 0:- !

Tjjaaa..
Då har man äntligen kommit hem...
Skönt att vara hemma tycker jag.

Är lite desperat efter att få tvätta en maskin, men verkar liiiite kört...
ivärsta fall blir det att tvätta imorgon mellan 07-09.00

Har gått å skaffat mig nackspärr light idag...
Imorse var jag stel. vid lunchtiden var jag stelar... nu har jag skitont !!

Imorgon åker vi tll stockholm efter jobben , skall bli skönt, minisemester!

Efter att ha varit hos ruth idag så åkte jag till mamman, där var även farmorn! Kul...
Av mamma fick jag "ärva" 1par skor, samt 3 tröjor...NAJS!!!

Skall med jämna mellanrum gå ner till tvättstugan för att försöka få tag i en ledig maskin....

Hoppas på fler tävlande i tävlingen....!!! (2inlägg neråt...)

Höres/F





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits