Min mor förstår sig på mig...!!

Hej Måndag !

Då har man varit och spelat korpbowling, vi vann !! 14-4 till oss,, jippie....

Jag fick en present av mamma idag !!! En flaska glögg!!!!!!
Världens bästa present faktiskt =)

Jag har 2 helger i rad suktat efter ett glas kallt glögg.. och mamma löser problemet!
Systembolaget kunde inte lösa problemet, ty dem köper ej hem glögg "så här tidigt"...
Glögg borde man väl få dricka när på året som man känner för det!

Är det fler än jag som ÄLSKAR kall vitvinsglögg?


Denna goding fick jag av min mor ! 
Hur skall pappa kontra detta?
image149


Trevlig afton/Fröken Sjölander




Postat av: Ida

Hej på dig också främling ;)
Jo jag gjorde samma sak ungefär. Tyckte de såg vidriga ut, men min pojkvän tog några såna i alla fall. och sen dess är jag fast!

Jag tycker kall vitvinsglögg är jättegott, men jag föredrar ändå när man värmer upp den. Mer juligt så ;)

Postat av: Ida

Haha jag får göra det.. ;)
Jo men jag jobbar inte fem timmar, utan 3:45. Men jag äter frukost vid sex på morgonen, sen måste jag till bussen. Och kommer inte hem igen förrän vid halv tolv. Var så jag menade.

men tycker ändå man borde ju en 5-10 minuters rast iaf..!

2007-10-30 @ 13:31:21
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Jag tycker iaf inte synd om mig själv ;) För jag tycker det är hur gott som helst!

Jag jobbar på Posten. Jobbade som cyklande brevbärare tidigare på heltid, men mina knän mår inte så bra för tillfället så har fått sluta med det. och nu får jag knappt nåt jobb alls..! Blev inte ens tio arbetsdagar den här månaden. Måste söka nytt, men har ingen aning om vad...
Vad gör du själv?

2007-10-30 @ 13:57:56
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Angel

Glögg i oktober??!! Frida vart är du på väg?! ;) Har du börjat julpynta än då? Antar att du tänker pynta innan ni far till Thai? Vi måste ta julbak iår också!
Puss

2007-10-30 @ 14:01:59
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Ida

Jaha.. Milko?
Ja det är rätt jobbigt ibland, speciellt när det är dåligt väder och när det är tjock reklam. Annars är det döhärligt, man får vara ute mycket och få frisk luft och en massa motion! Och skojar du, du ska se mina vader! Asfeta... får inte på mig vissa stövlar ens :P

2007-10-30 @ 14:41:44
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Angel

Shysst av C-H att lova dig pynta tidigt! :)

Jo, julbak kan vi göra hos oss. Grabbarna blir nog glada de med om vi är hemma hos oss. Mer data och tvspel till dem! ;) Men när måste vi inte göra det då? När är det ni åker? Och när kommer ni hem? Har för mig att det var i början av dec... :)

2007-10-30 @ 14:45:54
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits