lördag: Städa, äta och lyssna på musik!

Hej Lördag !

Idag är en vanlig lördag... vadå vanlig.. den har väl aldrig funnit förr.. nä...då så..

Sambon jobbar och sliter..
Idag 09.00-18.00
imorgon 09.00-18.00
Kul... blää.. =)

Vaknade kl.04.00 i natt... Drömde att jag var på spindelfobiterapi...
Jag blev tvingad att hålla en spindel i min hand...
Helt plötsligt började den krypa jättefort... i panik vaknade jag... alldeles varm och svettig...
Jag harar spindlar...
Jag vet att dem inte är farliga... men det hjälps inte.. jag hatar dem.. bläää....

04.05 står jag i köket och dricker ett glas Pucko... känns lite bättre...
04.10 ligger jag åter i sängen.. väcker sambon och berättar om min dröm.. han tröstar mig och mummlar någe ohörbart...
04.11 stoppar jag i ipoden i öronen.. inte själva poden, men hörlurarna alltså...
Ligger och lyssnar på Lantz i ca 30 minuter, sen somnar jag om...

06.45 får sambon ett SMS från sin chef... ett "peppsms".. HALLÅ!  Lite hyffs tack...
Tyvärr lyckas ingen av oss somna om igen....

08.50 åker sambon till jobbet...
Själv sätter jag mig vid datorn ett tag.. läser st.nu. dagbladet.se. aftonbladet.se expressen.se
Läser om mord på öppen gata, läser om bla bla bla bla bla och brtney spears... bla bla bla...

09.05 Sambon ringer, han har glömt namnskylten, så jag får åka med den till hans jobb..

09.30 åter hemma...
Vad har jag gjort sen dess då?

Diskat
Renbäddat
Och ...
Vikt smutstvätten.. tyckte att tvättkorgen såg bångstyrig ut...
Kanske kan man betraktas som knäpp om man viker smutsvätten som skall tvättas imorgon.. men men =)

nu skall jag attaccera badrummet med klorin...

Höres sen då../F





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits