Gårdagens utgång + dagens händelser.

Tja...

Igår blev det som skrivits en utekväll..!
CH åkte till handbollsvännerna, och jag slöt upp med dem senare på staden...
Började med 1 öl på bishops...
Sen vidare till liquid, där blev det en whiterussian.. sååå gott...
00.30 var vi hemma, riktigt långkväll för att vara mig och CH =)

Idag vaknade jag redan 09.00... kände mig utvilad...
CH steg upp lite senare. ca 10...

Just nu är CH och röjer bort träd med laget...

Idag har jag inte så mkt inplanerat...

Skall försöka ta mig iväg till farmors syster som fyllt år..
Skall bara försöka hitta en bra present också.. blir nog en blomma skulle jag tro...

Har för ambition att baka ikväll också... får väl se hur det går med de planerna...

Ha de gött/F




Postat av: Angel

Ska vi ses någon dag? En promenad i det fina höstvädret kanske? var ett tag sedan nu...

Hälsa!

Postat av: Anonym

Lägg ut din ofantligt bra dikt om Sundsvall!!! ;)

2007-10-15 @ 13:55:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits