Vad händer på Söndag 16.00 ???

Jo.. det skall jag berätta.

Jag och Carl-Henrik skall återigen ha en "ätartävling " !!!

16.00 kommer att på vårat matbord stå uppdukat följande:
Bregott extrasaltat
Hårdbröd (sjukt mycket!)

Tävlingen går ut på att inom loppet av 1timme äta flest hårdbrödsmörgåsar!

CH chansar nu innan på att han skall lyckas äta ca 30.
Jag tror att jag kommer lyckas med minst 25 !

Vad tror ni?

image180
/Frida




Postat av: jenni

Jag tror du lyckas få i dig 28 st och sopar mattan med C-H

Postat av: Angel

Haha.. så typiskt ni!!!
Jag tror att det kommer bli jämt men att C-H vinner. Kanske med en eller två mer än dig.

2007-11-22 @ 22:03:00
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Lell.s mamma o. pappa, Karin o. Åke

Hej på Er, ser att Ni har det UNDERBART.
Här är det REGN och ca 4+ grader, slaskit så det
behövs gummistövlar i detta väglag. 2.500 butiker
måste man väl vara tränad för att klara av ??
Blir det tid över för bad och sol ???
Frida Du är FANTASTISK på att skriva resebrev.

Kramar i mängd. från oss.

2007-12-08 @ 23:04:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits