Tvätt och mongomiddag..

Hejsan !

Idag har det varit fullt upp på jobbet!
Säljer just nu en av julens väldigt viktigaste saker ! (du behöver det till knäck!)
Har verkligen sjukt mkt att göra sista dagarna innnan semestern..
På ett sätt är det skönt att det är fullt upp, tiden går liksom fortare...
Samtidigt skulle det ha varit skönt att haft tid att sitta och drömma med kollegorna.. men men...

Efter jobbet åkte jag raka vägen hem till tvättstugan... blääähäää.....
6st fullproppade tvättmaskiner är nu färdigtvättade, samt invikta i våra "walkincloset".. så skönt!

Belönar mej själv med ett glas Blossa 3stjärnig Rom... mmmm....

Till middag idag blev det gårdagens rester...
dvs. ca 4dl potatissallad, and thats it...

Känner att jag för övrigt måste börja träna in engelska fraser...
Typ.
"My namne is Frida, and i have lost my travelfriends, HELP ME FIND THEM!"
"No no, i don´t wanna buy that for 50 baht, you can have 25baht"
" Do you know where i can find the bathroom?"
"I´m from sweden, but my name isn´t Inga"

Min engelska är verkligen inte perfekt, men på något vis så lyckas jag oftast göra mig förståd...
En gång då jag och en vän var på krogen skulle jag för några engelsktanlande människor förklara vart jag jobbar, samt vilka produkter vi tillverkar.. (hjortron)

"Tiny balls sitting together and they are orange".... Visst borde man förstå att det är Hjortron?????

Sov gott//Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits